به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، به مناسبت هفتۀ نیروی انتظامی سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور؛ فرماندهی محترم فراجا بندرانزلی و جمعی از نیروهای ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه ضمن تبریک هفتۀ فراجا، اظهار داشتند: مجموعۀ فراجا در سطح کشور الحمدلله متشکل از نیروهای انقلابی و جوان است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه مجموعۀ فراجا علیرغم همۀ فراز و نشیب‌ها، حوادث، اتفاقات، ناآرامی‌ها و ناهنجاری‌ها در انجام همۀ مأموریت‌هایی که برعهده دارد موفق بوده و هست، خاطرنشان کردند: این تلاش‌های فراجا موجب عزت و اقتدار مجموعۀ نیروی انتظامی می‌شود.

امام جمعه بندرانزلی اضافه کردند: دشمنان همواره درصدد این هستند که جایگاه پلیس را در جامعۀ ما تنزل دهند و در اذهان مردم مورد خشم و نفرت قرار دهند اما الحمدلله خداوند متعال به جهت تلاش‌های نیروهای امنیت‌آفرین نیروی انتظامی و تصمیمات و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و مجموعه‌های بالادستی امنیتی و انتظامی کشور این خواسته دشمن محقق نشد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین خاطرنشان کردند: طبق آمارها نیروی انتظامی در یکسال اخیر هر چهار روز یک شهید در مرزها یا در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده که نشان می‌دهد خواسته دشمن از کاری که می‌خواسته با نیروی انتظامی انجام دهد برآورده نشده و اینگونه کینه و خشم خودش را بروز می‌دهد.

امام جمعه بندرانزلی افزودند: مشکلات جامعه، نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و ناهنجاری‌ها و بی‌حجابی‌ها و بی بند و باری‌هایی که ترویج می‌کنند بر مجموعۀ فراجا پوشیده نیست و محوریت مقابله با این ناهنجاری‌ها هم با شماست، لذا باید در سطح کشور و شهرستان این ناهنجاری‌ها ریشه کن شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین بیان کردند: یک هدف دشمن این است که مجموعه‌های خدمت‌گذار و تأمین‌کننده امنیت کشور را به کارهای بیخود مشغول کند که انرژی، سرمایه، امکانات و بودجه ما صرف همین کارهای نازل و پستی که طراحی می‌کنند شود، ما نباید بگذاریم جامعه و دستگاه مدیریتی کشور مشغول این طراحی‌های دشمن شود، هر روزی یک نفر میمیرد یک نفر غش می‌کند می‌خواهند بساطی درست کنند!

امام جمعه بندرانزلی متذکر شدند: هرچقدر با این ناهنجاری‌ها مماشات شود و دیر تر برخورد شود تسری بیشتری پیدا می‌کند و ریشه دار می‌شود و مقابله کردن با آن سخت می‌شود.

امام جمعه بندرانزلی خاطرنشان کردند: شما در شهرستان مسئولیت تأمین امنیت و رفع ناهنجاری‌ها را برعهده دارید، دستگاه‌های دیگری هم دخیل هستند، شما که وسط میدان هستید باید برنامه‌ای تدوین کنید و طرحی ارائه دهید که چگونه می‌شود بی‌حجابی و بی بند و باری و رفتارهای ناشایستی که در برخی رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز تفریحی و کوچه و خیابان‌ها هست را جمع کرد؟ چه دستگاه‌هایی چه کارهایی را باید انجام دهند تا شما بتوانید این را رفع کنید؟ آنوقت ما ببینیم جاهایی که در شهرستان خلاء و نقص داریم که باید در کنار فعالیت و تلاش شما قرار بگیرد را فعال کنیم تا شما موفق شوید.

امام جمعه بندرانزلی ضمن تشکر از پلیس راهور شهرستان، اظهار داشتند: در شهرستان محدودیت معابر داریم و گاهی ترافیک‌هایی میبینیم که می‌شود با یک طراحی و تدابیری برطرف کرد؛ الان باید یک طراحی جامع برای ترافیک شهرستان در شرایط عادی و پیک مسافرتی داشته باشید و از دستگاه‌های مسئول برای تغییر مسیرها، تابلوها و اضافه کردن امکانات جدید در شهرستان کمک بگیرید، مردم مطالبه دارند و بالاخره باید این مشکل و گره در شهرستان حل شود.