به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در اختتامیه بخش خواهران جشنواره مدرسه استان گیلان در رشت اظهار داشت: شما جوانان مومن و انقلابی، رویش‌های انقلاب اسلامی هستید.

امام جمعه بندر انزلی مسئله رهبری و ولایت را اصلی‌ترین عامل پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی دانست و عنوان داشت: در زمان غیبت، حاکم اسلامی و ولی‌فقیه محور جامعه اسلامی اسلامی است.

ایشان با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی، افراد برای انجام امورات خود باید رهنمودهای رهبری را مدنظر داشته و رعایت کنند افزود: انسان‌های مومن افرادی هستند که در همواره در مسیر تبعیت از ولی الهی ثابت قدم هستند و در راه خدا با اموال و جانشان جهاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه براساس آیات قرآن کریم انسان‌های صادق افرادی هستند که در مسیر دفاع از عقایدشان دچار سستی نشوند گفت: امروز ما اگر می‌خواهیم جزء افراد مومن و صادق جامعه باشیم، باید رهبری و فرمایشات ایشان را محور اقداماتمان قرار دهیم.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه امروز ما در زمانی زندگی می‌کنیم که از تمامی ادوار اسلام و انقلاب مهمتر، حساس‌تر و ویژه‌تر است اظهار داشت: امروز شرایط جمهوری اسلامی از حیث داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی با هیچ زمان دیگری قابل مقایسه نیست.

ایشان با بیان اینکه اگر امروز تعللی در جامعه رخ دهد، خسارت‌های آن قابل پیش‌بینی و جبران نیست خاطرنشان کرد: تنها عاملی که می‌تواند ما و جامعه اسلامی را با کمترین خسارت به سوی رشد و تعالی هدایت کند فقط عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر لزوم تبیین جدی بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تصریح کرد: این بیانیه سند راهی برای پیشبرد امور انقلاب است که باید در عمل اجرایی شود.

امام جمعه بندر انزلی آینده انقلاب را متعلق به جوانان دانست عنوان داشت: نسل جوان، امروز باید با جدیت و خلاقیت در مسیر تحقق اهداف انقلابی حرکت کند و اقدامات خود را با روحیه جهادی پیگیری نماید.

ایشان با تاکید بر اینکه امروز دشمن از همه ابزار خود برای اثرگذاری در اذهان مردم ایران استفاده می‌کند خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه “گام دوم انقلاب” عمدتا جوانان را مورد خطاب قرار دادند زیرا امروز شما جوانان، رویش‌های قابل اتکای نظام اسلامی هستید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه بیانیه “گام دوم انقلاب” باید برای همه نصب‌العین باشد خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی و به ویژه جوانان باید با بهره‌مندی از این بیانیه در مسیر انجام فعالیت‌های جهادی حرکت کنند.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یکی از مجموعه‌هایی است که می‌توانند بیانیه “گام دوم انقلاب” را محقق کند گفت: توجه به نظام خانواده و تشکیل این نهاد از جمله عوامل مهمی است که باید به آن توجه کرد.

ایشان با تاکید بر اینکه امروز دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام خانواده است خاطرنشان کرد: برگزاری یک نمایشگاه جامع، غنی و اصولی در حوزه خانواده، می‌تواند در زمینه تبیین لزوم انسجام نظام خانواده موثر باشد.

انتهای پیام/