به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: نماز جمعه بندر انزلی بسیار باشکوه برگزار می‌شود و این در حالی است که در بسیاری از شهرها نماز جمعه با رونق کمی برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت بندر انزلی ضمن تجلیل و تقدیر از جایگاه حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین عنوان داشت: اگر برخی افراد در مواقعی ایراداتی را بیان می‌کنند این نشان از مشکلات خود آن‌ها دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اشاره به رحلت “آیت‌الله هاشمی شاهرودی” رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان داشت: این عالم وارسته جزء وفاداران به انقلاب اسلامی بودند.

وی با اشاره به نقش موثر “مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی” در حوزه‌های علمیه و مراکز مهم جمهوری اسلامی ابراز داشت: “مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی” از علمایی بودند که در حوزه فقاهت سرآمد بوند.

امام جمعه موقت بندر انزلی صیانت از آلودگی‌های دنیوی را یکی از شاخصه‌های فقها دانست و تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که حتی یک نقطه تاریک در زندگی “مرحوم آیت‌الله شاهرودی” نمی‌بینیم زیرا ایشان خودشان را از آلودگی‌های دنیایی دور نگه داشته بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که “برخی افراد برای رسیدن به یک صندلی مجلس زمین و زمان را به هم می‌دوزند” گفت: دوری از قدرت طلبی یکی از شاخصه‌های فقها است.

وی با اشاره به دوری کردن “مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی” از هوای نفس خاطرنشان کرد: این عالم وارسته مطیع محض ولایت بود و همواره از در مسیر تبعیت از ولایت حرکت می‌کرد.

امام جمعه موقت بندر انزلی با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه “۹دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” اظهار داشت: نهم دی تمام نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با بیان اینکه فتنه۸۸ یک پروژه ۱۰ ساله برای سرنگونی نظام بوده است خاطرنشان کرد: اینکه برخی نمایندگان مجلس می‌گویند وقایع سال۸۸ فتنه نبوده و یک سوءتفاهم بوده سخنی غلط است‌.

مردم به کوری چشم دشمنان پای انقلاب ایستادند

وی با اعلام اینکه برخی افراد به سازمان‌ها و مراکز جمهوری اسلامی نفوذ کردند تا بتوانند به انقلاب آسیب بزنند تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال بحران‌آفرینی و به چالش کشیدن نظام است.

امام جمعه موقت بندر انزلی با اشاره به اینکه دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی گاهی اوقات از خواص انقلاب اسلامی استفاده می‌کند افزود: این افراد خواصی هستند که درگیر دنیاطلبی و قدرت طلبی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با تاکید بر اینکه هنوز هم قیام عاشورا عامل خاموش شدن تمام فتنه‌ها است خاطرنشان کرد: عاشورای سال۸۸ آتش فتنه را خاموش کرد.

وی با اشاره به نقش ولایت و رهبری در خاموش شدن آتش فتنه ۸۸ تصریح کرد: تلاش برای جذب حداکثری، بصیرت‌افزایی، معرفی جریان نفاق برای مردم و ایستادن پای رای ملت اقداماتی بود که توسط مقام معظم رهبری برای پایان دادن به فتنه ۸۸ انجام شد.

امام جمعه موقت بندر انزلی با اعلام اینکه آمریکا در تلاش است تا نظام اسلامی چهل ساله شود عنوان داشت: ما به تمام دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا می‌گوییم که مردم به کوری چشم آن‌ها پای انقلاب ایستادند و آن‌ها آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایران عقیده با اشاره به قدرت و تاثیرگذاری ایران در منطقه و جهان تصریح کرد: قدرت و نفوذ ایران سبب شد تا امروز آمریکا با خفت از سوریه خارج شود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور آمریکا با ترس و واهمه و همچنین به طور پنهانی وارد خاک عراق می‌شود تصریح کرد: در مقابل این اتفاق شاهد هستیم که سردار سلیمانی با اقتدار در کشورهای عراق و سوریه حضور پیدا می‌کند.

 

انتهای پیام/