به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، اعضای ستاد بزرگداشت سردار شهید مدافع حرم «جواد دوربین» با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی ضمن تشکر از همۀ عزیزانی که سال‌های مختلف جهت برگزاری این مراسم تلاش می‌کردند، اظهار داشتند: شهید دوربین یکی از شهدای شاخص شهرستان و استان است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه هرچه نسبت به معرفی و الگو قرار دادن شهید دوربین تلاش شود بازهم کم است، تصریح کردند: یکی از ضروریاتی که باید بیشتر از سالی یک مرتبه مراسم گرفتن به آن پرداخته شود این است که خصوصیات اخلاقی شهید دوربین، خدماتی که انجام دادند، رشادت‌های این شهید والامقام در میدان‌های نبرد و روحیات انقلابی و ایمانی که در ایشان وجود داشت در اختیار جامعه خصوصاً نسل جوان قرار بگیرد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

امام جمعه بندرانزلی همچنین تاکید کردند: شهید دوربین شهیدی فرا شهرستانی است ولذا باید به همۀ برنامه‌های این شهید والامقام نگاه فراشهرستانی داشته باشید و در تراز بالایی برگزار شود.

هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید «جواد دوربین» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ در گلزار شهدای بندر‌انزلی برگزار خواهد شد.