به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، سرکارخانم فرحناز غفاری فر ‌ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندرانزلی دیدار کرد.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار با بیان اینکه فعالیت‌های مجموعه بهزیستی بسیار حساس، تخصصی و ضروری است، افزودند: این مجموعه به جهت اینکه با اقشاری سر و کار دارد که اگر به آنها رسیدگی نشود می‌توانند برای جامعه آسیب‌زا بشوند از حساسیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر اینکه همه کارهای مجموعه بهزیستی تخصصی است و نمی‌توان به دید عمومی به آن‌ها نگریست، خاطرنشان کردند: با توجه به اینکه عمده فعالیت‌های مجموعه بهزیستی در رابطه با بحث طلاق، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، فرار از خانه و اعتیاد است و این مسائل امروزه مشکلات عدیده‌ای را برای خانواده‌ها و جامعه بوجود آورده لازم است به صورت تخصصی روی آن‌ها کار شود.

ایشان تصریح کردند: اگر جلوی این آسیب‌ها گرفته نشود قطعاً روز به روز گسترش پیدا می‌کند و می‌تواند اقشار دیگری را هم مبتلا کند؛ ضمن اینکه مصادیق و نوع جرائم و آسیب‌ها روز به روز جدید تر می‌شود.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر لزوم هم افزایی بین مجموعه بهزیستی و دستگاه‌های مرتبط برای پیشگیری و اصلاح آسیب‌ها و لزوم احصاء وضع موجود شهرستان از لحاظ ناهنجاری‌های اجتماعی و اولویت بندی مواردی که رسیدگی به آن فوریت دارد، تصریح کردند: شرایط اجتماعی دنیا رو به افزایش آسیب‌ها وناهنجاری‌های اجتماعی است و کشور ما نیز متاثر از کم کاری دستگاه‌ها و مجموعه‌هایی که وظایف تربیتی و فرهنگی و حتی اقتصادی و معیشتی داشتند، از این قضیه مستثنی نیست و لذا باید همه ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی پای کار بیایند.