امام جمعه بندرانزلی با اشاره به دیدار نوروزی مقام معظم رهبری با فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان قوای سه گانه کشور اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در فرازی از بیانات خود فرمودند که امروز سعادت یا شقاوت کشور در دست ما مسئولان است و باید سعی کنیم با تصمیم و عمل درست مردم و جوانان را سعادتمند و اهل بهشت کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در نماز عبادی و سیاسی جمعه شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی اساساً وظیفه بهشتی کردن انسان ها را دارد و این اصل اولیه تشکیل جوامع اسلامی است.

اجازه ندهید یک عده ناکارآمد انقلاب را به دست بگیرند

وی با بیان اینکه عده ای قصد دارند که نگذارند انقلاب از دست نا اهلان مصون باشد، تاکید کرد: به فرموده امام نگذارید انقلاب به دست نااهلان بی افتد، برخی ها میخواهند این اتفاق رخ دهد، مردم هوشیار باشند.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به وجود نواقص و راه های نفوذ در قانون انتخابات برخی از اقدامات صورت گرفته در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در کل کشور و استان را شایسته نظام اسلامی ندانست و افزود: اینکه در هر شهری هر کس که قدرت بیشتری دارد و افرادی را بعنوان معتمد خود معرفی میکند، و بعد هم جریاناتی شکل بگیرد، این کارها شایسته انتخابات نیست.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در ادامه خطاب به هیئت های نظارت و اجرایی تاکید کرد: حالا که نقص قانون در انتخابات آشکار است نباید ایستاد و تماشا کرد، شماها باید با غیرت انقلابی و اسلامی صلاحیت ها را بررسی کنید و از این طریق اثر گذاری کنید.

همچنین وی با اشاره به فرازی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری گفت: امروز جبهه ی بزرگی از دشمنان خبیث در مقابل نظام اسلامی قرار دارند، که هدف همه ی آنها نابودی و از درون تهی کردن نظام جمهوری اسلامی است

خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه فرامین رهبری مصداق های فراوانی داشته و یکی از این مصداق ها که امروزه مورد توجه قرار گرفته انتخابات پیش رو است تصریح کرد: این نکته قابل توجه ای است که تمامی دشمنان در بحث انتخابات، در داخل کشور متمرکز شدند و در حال کار کردن برای اثر گذاری بر تمامی مراحل انتخابات می باشند و به دنبال فضاسازی و حمایت کردن از یک عده ای که در مقابل استکبار مقاومت و ایستادگی کمتر از خود نشان میدهند هستند.

کمترین پاسخ جمهوری اسلامی به هر تجاوزی نابودی اسرائیل است

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در پی حمله موشکی هفته گذشته آمریکا به سوریه تاکید کرد: این یک جنایت آشکار و یک خطای بزرگ است و در همین حال که چنین اتفاقی افتاده یک عده در داخل کشور با این عنوان که سایه جنگ هنوز وجود دارد اقدام به فضاسازی کرده اند و همین بازی ها را در زمان برجام هم با ما کردند.

وی با بیان اینکه اگر تا به امروز حمله ای از سوی آمریکایی ها به ایران رخ نداده، نشانه مدارا با نظام اسلامی نیست و افزود: اولاً آمریکایی ها اگر تا این زمان قادر به حمله به خاک ایران بودند و در این حمله منفعتی برایشان حاصل میشد، این اقدام را تا حالا انجام داده بودند، ثانیاً آمریکایی ها و یارانشان اگر نمیدانند، بدانند که ایران اسلامی یک امت مومن، انقلابی و ولایت مدار در کنار ارتش و سپاه و بسیج شجاع و مقتدر دارد که اینها مجهز به سلاح ایمان و مسلح به سلاح روز هستند.

امام جمعه انزلی در ادامه پاسخ جمهوری اسلامی را در مقابل هر تعرضی بسیار قاطع، کوبنده و پشیمان کننده برای دشمن دانست و متذکر شد: در صورت هرگونه تجاوزی به کشور، جمهوری اسلامی منافع آمریکا را مورد حمله قرار میدهد و دشمن را تعقیب میکند تا مجازاتش کند و حداقل پاسخی که جمهوری اسلامی به هر حمله ای به خاک خودش میدهد عبارتست از، با خاک یکسان کردن تل آویو و حیفا و ازبین بردن رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در پایان خطبه های نماز جمعه خطاب به عوامل داخلی که در زمین دشمن بازی می کنند گفت: این اقدامات از دید مردم و نظام پنهان نمی ماند و مراقب باشید سرنوشت خودتان را با دشمن گره نزنید، و بدانند که اینجا ایران است مهد شیران است.

گفتنی است است سخنران پیش از خطبه نماز جمعه، ناخدا یکم عرشه و ستاد احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال که به مناسبت فرارسیدن روز ارتش و نیروی زمینی، از دستاوردهای ارتش از بعد انقلاب تاکنون و حضور ناوگروه های صلح دوستی جمهوری اسلامی در کشورها مختلف حاشیه ی دریای خزر را بیان کرد.