به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور؛ رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هیئت همراه بمناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار ضمن آرزوی پیروزی برای عزیزانمان در جبهۀ مقاومت خصوصاً فلسطین و طلب مغفرت و شفاء از خداوند متعال برای شهداء و مجروحین این جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها، اظهار داشتند: ان‌شاءالله هرچه زودتر جبهۀ مقاومت و جوانان فلسطینی بر این رژیم سفاک فائق بیایند و به فضل پروردگار متعال از شر این غدّه سرطانی به دست جبهۀ مقاومت و حمایت‌های نظام اسلامی هرچه زودتر خلاص می‌شویم.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار با بیان اینکه قطعاً وزارت دفاع هم جایگاه برجسته‌ هم دستاوردهای بسیار ارزشمندی دارد، اظهار داشتند: وزارت دفاع از مجموعه‌های اقتدار آفرین و افتخار آفرین برای کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به اینکه عقیدتی نقش مستقیم در جهت‌دهی و ایجاد انگیزه و ایمان قوی در نیروها دارد، ادامه دادند: هر کدام از عزیزان در داخل و خارج از کشور خواهان فراوانی دارند و اگر رها کنند و بروند مورد اقبال قرار می‌گیرند اما اینکه با همۀ سختی‌ها، محدودیت‌ها، کمبودها و تحریم‌ها می‌مانند و این حرکت بسیار عظیم و توفنده را ایجاد می‌کنند نشان‌دهندۀ ایمان قوی آن‌هاست.

امام جمعه بندرانزلی خاطرنشان کردند: لذا عقیدتی همانطور که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری اهتمام داشتند و دارند بسیار مهم است و الحمدلله مجموعه‌های عقیدتی در نیروهای مسلح در این حوزه موفق هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در پایان از تلاش همۀ عزیزان در عقیدتی مجموعۀ شهید تمجیدی شهرستان تقدیر و تشکر کردند و افزودند: ما خودمان را از این مجموعه‌ها جدا نمی‌دانیم و امیدواریم این جایگاه ارزشمند وزارت دفاع همیشه رو به ارتقاء باشد و از برکات آن نظام اسلامی و جبهه مقاومت بهرۀ کافی و وافی را ببرد.