امام جمعه بندرانزلی گفت: پیروزی نیروهای مقاومت در مقابل تروریست های تکفیری در منطقه مقدمه نابودی استکبار جهانی است.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گیلان در بندرانزلی اظهار داشت: ماه خرداد ماهی خاطره‌انگیز برای ملت ایران است.
امام جمعه بندرانزلی ماه مبارک رمضان را ماه ضیافت الهی دانست و عنوان داشت: ماه رمضان ماه بهار قرآن است؛ قرآنی که کتاب هدایت همه انسان‌ها است و برنامه رشد و سعادت انسان را ترسیم می‌کند.
شمس‌الدین با اشاره به فضائل گسترده ماه مبارک رمضان تصریح کرد: قرآن وسیله هدایت عموم مردم است و راه عدالت‌گستری، خدمت به دیگران و مبارزه با ظلم و استکبار را به مردم می‌آموزد.
وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم راه و رسم زندگی فردی و اجتماعی را به انسان‌ها می‌آموزد خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به مجاهدان جان بر کف خود وعده پیروزی داده است.
امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم به انبیاء و اولیای الهی وعده پیروزی داده است ابراز داشت: پیروزی مومنان در مقابل مستکبران قطعی است و پیروزی انقلاب اسلامی نمونه‌ای از آن است.
شمس‌الدین فتح خرمشهر را یکی از مصادیق پیروزی جندالله علیه لشکریان شیطان دانست و ابراز داشت: همه توطئه‌هایی که رژیم بعث علیه ملت ایران برنامه‌ریزی کرده بود با ایستادگی و مقاومت مردم خنثی شد.
وی فتح خرمشهر را یک نصرت الهی دانست و خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر و فتوحات بعد از آن نشان داد که موفقیت و ظفر جز با ایستادگی، مقاومت و جانفشانی به‌دست نمی‌آید.
امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر لزوم پایداری در مقابل دشمنان اظهار داشت: دفاع مقدس نشان داد پیروزی در مقابل کفر و استکبار جز با استقامت به‌دست نمی‌آید و پیروزی‌های کسب شده به برکت از خودگذشتگی شهدا و ایستادگی آن‌ها است.
شمس‌الدین پیروزی نیروهای مقاومت در مقابل تروریست‌های تکفیری را مقدمه نابودی استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: نیروهای مقاومت توانستند به جنگ‌های نیابتی عربی، آمریکایی و عِبری پایان دهند.
وی با بیان اینکه وقایع این روزهای یمن و فلسطین نشان دهنده پایان عمر استکبار است عنوان داشت: امروز دیگر نه انتقال سفارت آمریکا به فلسطین می‌تواند جلوی مرگ اسرائیل را بگیرد و نه به شهادت رساندن مردم مانع زوال آن‌ها می‌شود.
امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه مرگ استکبار و ظلم جهانی نزدیک است خاطرنشان کرد: اگر آن روز مجاهدت رزمندگان باعث شد تا خرمشهر به دامان میهن بازگردد امروز به یقین می‌گوییم فلسطین به دامان اسلام باز می‌گردد.