به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، کانال رسمی «دفتر حجت الاسلام والملسلمین سید عبدالجواد شمس الدین ؛ امام جمعه بندرانزلی» در پیام رسان سروش در راستای اطلاع رسانی دقیق و اشاعه پیام‌ رسان‌های داخلی افتتاح شد.

امکانات جدید پیام رسان سروش و هوشمندی مدیران این سامانه منجر به آن شده است که به تدریج «سروش» تبدیل به یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای پیام رسان در سطح کشور شده و در میان کاربران فارسی زبان داخل و خارج از کشور نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار شود.

این امکانات جدید در کنار امنیت اطلاعات که مدیران این شبکه اجتماعی موبایل مدعی آن هستند، فرصت‌هایی جدید برای خلق خلاقیت به ویژه برای رسانه‌های خبری ایجاد کرده است تا مخاطبان و کاربران به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اخبار، رویدادها و تحلیل‌های مرتبط با آنها دسترسی داشته باشند.

بر همین اساس «دفتر امام جمعه بندرانزلی » اقدام به بهره برداری از امکان جدید در نرم افزار «سروش» با نام «کانال» کرده است تا به ساده ترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان، اهم اخبار و رویدادهای مهم را در اختیار کاربران و مخاطبان همیشه همراه خود قرار دهد.

در این میان نکته‌ای که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، حجم و میزان انتشار مطالب در این کانال می‌باشد که بر این اساس، این شاخص به گونه‌ای مد نظر قرار گرفته است که ضمن آگاهی مخاطبان از مهم‌ترین تحولات و اخبار دفتر امام جمعه محترم شهرستان انزلی در کمترین میزان پیام در طول روز با کیفیت بالا به دست مخاطبان برسد.