به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، به مناسبت آغاز سال نو و تبریک ایام نوروز سرهنگ اسماعیل خودخروج؛ فرماندهی محترم و نیروهای پایگاه دریابانی شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین؛ امام جمعه بندرانزلی دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار با بیان اینکه در شهرستان یکی از فرصت‌هایی که وجود دارد و خداوند متعال عنایت کرده نعمت دریا و جنگل و تفرج گاه‌ها است که باید به نحو صحیح فعال شود، اظهار داشتند: گردشگری دریایی خیلی می‌تواند در رونق اقتصادی شهرستان موثر باشد ولذا لازم است زمینه حضور سرمایه گذار در این بخش فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزودند: اگر شرایط استفاده حلال از طبیعت و مواهب طبیعی در سطح ایده آل فراهم شود اقبال عده‌ای که برای استفاده از آن به خارج از کشور سفر می‌کنند کاهش پیدا کرده ضمن اینکه امکان جذب توریست خارجی هم برای استفاده از این تفریحات حلال فراهم می‌شود.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه کشورهای بندری و ساحلی دیگر از طریق تفریح‌های دریایی جذب توریست می‌کنند، خاطرنشان کردند: اگر این تفریحات دریایی اینجا فعال شوند، هم مردم تفریح می‌کنند و به کشورهای دیگر نمی‌روند و آثار منفی فرهنگی به دنبال نخواهد داشت و هم سرمایه گذارها سود می‌کنند.