به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، عصر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور گیلان، مسئولان و راکبین موتور سوار شهرستان، به منظور ارتقای ایمنی راکبین به ۱۰۰ نفر از موتور سواران بندرانزلی، کلاه ایمنی اهدا شد.

امام جمعه بندرانزلی در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات و تسلیت ایام سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد، تاکید کرد: بر اساس دستورات شرعی موظفیم جانمان را که امانت الهی است حفظ کنیم، با توجه به احکام شرعی آسیب رساندن به بدن حرام است.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با بیان اینکه حوادث قابل پیش بینی نیستند و در اختیار ما نمی باشند، گفت: لازم است دو اقدام جهت جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار و آسیب های آن صورت پذیرد؛ اول اینکه در هر شرایطی و در تمامی لحظات خودمان را به خداوند متعال بسپاریم که حافظ و نگهدار همه ی ماست، دوم اینکه تدابیر لازم همچون استفاده از لوازم ایمنی را انجام دهیم.

وی افزود: راکبین موتورسیکلت، اگر نخواهند هم با حوادثی مواجه خواهند شد و ممکن است دیگران با آنها برخورد کنند، لذا شرع و عقل حکم می کند تا از وسائلی همچون کلاه ایمنی برای حفظ سلامتی استفاده کنند.

امام جمعه بندرانزلی در پایان از خیرین محترم و پلیس راهور جهت انجام این اقدام مهم و موثر تشکر کرد.

در حاشیه این مراسم سرهنگ محمدی در گفت و گو با حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین اعلام کرد: تمام همت و تلاشمان این است که حتی یک نفر کمتر تلفات بدهیم و تمام استان برای کاهش این تعداد بسیج شده اند.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی بر روی آنها کلیک کنید