به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی،صبح امروز (پنجشنبه) جلسه شورای اداری شهرستان انزلی به ریاست دکتر مومنی زاده فرماندار شهرستان و با حضور حضرت حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی برگزار گردید.

امام جمعه انزلی ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان و همچنین تبریک به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: همانطور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند دعای فرد روزه دار در ماه رمضان مستجاب است این از ویژگی های ماه مبارک رمضان است که حتماً برای رفع مشکلات و پیشرفت کاری خودتان از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده کنید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزود: امام حسن مجتبی(ع) نیز در فرمایشات خود تاکید کرده اند که خدواند متعال باب سوال و درخواست برای بنده ای بازنمیکند الی اینکه باب اجابت را باز کند، لذا برای کارهایی که انجام میدهید چه امور شخصی و چه در امور مسئولیتی و اجتماعی که داریم توان و انرژی ما کفایت نمیکند و در این عالم هم سررشته همه امور در اختیار پروردگار است و تا او نخواهد چیزی پیش نمیرود.

وی در ادامه سخنان خود گفت: اگر در تمام عمرتان در حال کار، خدمت وعبادت باشید اما مورد قبول پروردگار قرار نگیرد هیچ ارزشی ندارد، شما در مسئولیت هایی که دارید بسیار تلاش  میکنید، و خوب است که به گونه باشد که خدواند آن را تایید کند و لذا این باید در نظر گرفته شود که در ماه مبارک رمضان بیشتر به عبادت و تقرب در پیشگاه خدواند متعال بپردازیم.

امام جمعه بندر انزلی تاکید کرد: از نیازهای انسان بخصوص مسئولین فقط کار کردن و یا تلاش اداری نیست بلکه در شبانه روز زمانی را صرف دعا کردن و بهره بردن از برکات ماه رمضان را داشته باشیم و از خداوند متعال بخواهیم عمل ما را قبول و تایید کند. این فرصت ها به انسان توفیق خدمت و نورانیت بیشتر خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به اینکه یکی از وظایف همه بندگان شکر گزاری در پیشگاه پروردگار متعال است و خاطرنشان کرد: اگر میخواهید از توفیق بلندتر و امکانات بیشتر قرار بگیرید راهش شکر گذاری است، نعمت ها از این را افزودن میگردد و مهم تریتن شکر نعمت شکر کردن عملی است که نعمتی را که خدواند عطا کرده آنرا در راه صحیحی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت داشتن در جمهوری اسلامی یک نعمت است واین را هم باید شکرگزار بود گفت: شکر این نعمت در این مسئولیت بیشترین تلاش و خدمت مفید برای مردم داشته باشیم و گره ای از مشکلات مردم باز کنیم صرفاً نباید فقط دیدگاه گزارشی به مسئولیت هایمان داشته باشیم.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی منتظر فرصتی هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند و متذکر شد: در هر گوشه کشور اعتراضات وجود دارد و این هدف و برنامه ریزی دشمن است تا اعتراضات مردمی را تبدیل به معضل برای نظام کتد و متاسفانه بعضی افراد آب در آسیاب دشمن می ریزند، در این شرایط مسئولیت کاری برای شما سنگین است و با امکانات کم و مشکلات بزرگ جلب رضایت مردم در امور زندگی انجام بگیرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: باید مراقبت و جدیت لازم در کار را داشته باشیم و از فرصت ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را از جهت خودسازی ببریم و هم کار خطیری که با توجه به شرایط کشور وجود دارد از عهده آن بر بیاییم تا از سوء نقص های ما در کارهای مدیریتی ضربه ای وارد نظام نشود.

برای دیدن تصاویر در ابعاد اصلی و کیفیت واقعی روی آن کلیک کنید