به گزارش www.seyedshamsoddin.ir، ریاست و کارکنان محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندرانزلی به مناسبت هفته راهداری با حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین دیدار کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار ضمن عرض خداقوت و تبریک این هفته، از زحمات و تلاش‌های این عزیزان در بخش راهداری و حمل و نقل تشکر کردند و فعالیت افراد شاغل در این مجموعه‌ها را از مشاغل سخت عنوان نمودند که خدمتی ضروری برای جامعه نیز محسوب می‌شود که حائز اجری معنوی است و سختی کار و کمبود های مادی را جبران می‌نماید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزودند: با توجه به در دست اقدام بودن اتصال ریلی به بندرانزلی، خاطر نشان کردند: علیرغم اینکه این اقدام ضروری و موجب رشد اقتصادی کشور و شهرستان می باشد در عین حال نباید موجب بیکاری شاغلین در بخش حمل و نقل کالا گردد لذا باید با طرح ها و اقدامات جایگزین پیش بینی لازم را انجام شود.

ایشان خاطر نشان کردند: با توجه به گرانی بنزین که قطعا موجب کاهش سفر و گردشگری در استان و شهرستان شده، باید با ایجاد جذابیت و ارائه خدمات بیشتر در بخش حمل و نقل عمومی، مسافران و گردشگران را به استفاده از این وسائل ترغیب نمود تا اقتصاد گردشگری رونق پیدا کند.