به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل شیلات استان گیلان در بندر انزلی اظهار داشت: امیدوار هستیم تقارن سال جدید و ماه رجب سبب پر خیر و برکت شدن این سال شود.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها وارد دهه پنجم عمر خود شده است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی را در طول چهل سال ارائه کرده و دستاوردهای فراوانی داشته است‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری، نظام اسلامی یک نظام پویا و در حال پیشرفت است افزود: قطعا بدر حال حاضر باید تلاش کنیم تا نواقص موجود در کشور را برطرف کنیم.

ایشان با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان رونق تولید توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: نامگذاری سال‌ها یک نوع راهبرد است و نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و تلاش برای اجرایی شدن آن افزود: محورهایی که مقام معظم رهبری در این بیانیه مطرح کردند، اصول زیر بنایی نظام اسلامی است که باید محقق شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین مسئله اشتغال را اصلی‌ترین دغدغه شهرستان بندر انزلی دانست و عنوان داشت: این امر زیبنده شهرستان بندر انزلی نیست که جوانانش به دلیل نبود کار ناچار به مهاجرت شوند.

ایشان وجود دریا را یکی از ظرفیت‌های مهم موجود در شهرستان بندر انزلی دانست و خاطرنشان کرد: با وجود تمام اقداماتی که انجام شده اما هنوز بهره‌برداری لازم از این ظرفیت عظیم صورت نگرفته است.

ایشان با اشاره به فعالیت‌های اداره کل شیلات مانند تکثیر و پرورش ماهی‌های گوناگون اظهار داشت: باید تلاش شود تا از ظرفیت مردم در راستای پیشبرد امورات شیلات استفاده کرد زیرا این امر همزمان سبب پیشرفت حوزه شیلات و ایجاد اشتغال می‌شود‌.

 

انتهای پیام/