به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین در آئین آغاز عملیات اجرایی مرحله تکمیلی گلزار مطهر شهدای شهرستان که غروب امروز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن گیلان، خانواده های شهدا و مسئولین شهرستان برگزار شد، حضور پیدا کردند.

امام جمعه بندرانزلی در این مراسم ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) اظهار کرد: مرحله تکمیلی گلزار شهدای شهرستان اگر چه دیر آغاز شده، اما امیدواریم هرچه زودتر به پایان برسد و اینگونه پروژه ها مقدمه ای باشند تا ان شاالله به زودی با نابودی آل سعود، در قبرستان بقیع بارگاه شایسته ائمه اطهار علیهم السلام را ببینیم و عزت و اعتلای اسلام و ائمه مسلمین بیش از پیش برای جهانیان روشن شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با تاکید بر اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، خاطر نشان کرد: سربلندی، پیشرفت، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه ی جانفشانی های شهدای عزیز و حمایت های خانواده های معظمشان به دست آمده است.

وی تصریح کرد: شهدای عزیز در آن شرایط و مقاطع سخت کشور، پیشتاز مبارزه با دشمنان برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی شدند؛ خانواده های معظم شهدا نیز همواره علیرغم توطئه ها و شبهه پراکنی های بیگانگان، در دفاع از جمهوری اسلامی و ولایت امر با ثبات قدم و ایستادگی دشمنان را مائوس کرده اند.

امام جمعه بندرانزلی افزود: امروز اگر چه دشمنان نظام با رجز خوانی، تهدید می کنند، اما می دانند که جمهوری اسلامی امروز یک نظام بسیار مقتدرِ عزیز، با پشتوانه قوی مردمی است و هیچ تهدیدی نمی تواند آن را از راه رسیدن به آرمان ها و اهدافش باز دارد.

حجت الاسلام والمسلیمن شمس الدین ادامه داد: البته آسیب ها و کاستی هایی وجود دارد که در راه مبارزه طبیعی است؛ مسئولان در بخش های مختلف در تلاش هستند تا این مشکلات و موانع را از سر راه نظام و مردم برطرف کنند.

وی تاکید کرد: عزت و اقتدار کشور در خون هایی که شهدای عزیزمان نثار انقلاب کرده اند ریشه دارد و مسئولان باید بدانند که مسئولیت ها از این رهگذر بدست آمده و لذا وظیفه سنگینی برعهده دارند؛ با عمل به وظایف و تکالیف در راستای خدمت رسانی به مردم، مایه قوت مردم و نظام و یاس بیش از پیش دشمنان نظام خصوصا استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار باشند.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی بر روی آنها کلیک کنید