به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین صبح امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر انزلی با بیان اینکه همواره در مسیر خدمت به مردم موانعی بر سر راه انسان‌ها وجود دارد اظهار داشت: انسان در وهله نخست باید به خدا توکل کند و به مسیر خود ادامه دهد.
 
امام جمعه انزلی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور و شهرستان، کار کردن امری دشوار است خاطرنشان کرد: اگر در مسیر کارها مشکلاتی ایجاد شد باید به خدا توکل کرد و برای انجام آن کارها تلاش جدی‌تری انجام داد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر می‌بایست خلاء‌های بندر انزلی را رصد کرده و برنامه مدونی برای رفع آن ارائه دهد افزود: مردم باید از برنامه‌ای که شورا برای رفع مشکلات دارد آگاه باشند.
 
ایشان با بیان اینکه ارائه برنامه‌ها و همچنین بیان شرایط گذشته وحال به مردم سبب روشنگری در جامعه میشود افزود: آگاه‌سازی افکار عمومی و مردم  سبب می‌شود تا آن‌ها با اطلاع از روند فعالیتها و موانع موجود بتوانند ضمن مشارکت و همراهی برای پیشرفت شهرستان تحت تاثیر القائات نا صواب بدخواهان در رسانه ها و فضای مجازی قرار نگرفته و با آگاهی اخبار و مطالب منتشر شده در فضای مجازی را دنبال کنند.
 
امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه به دستور اولیای دین ، انسان مومن باید از انجام کارهایی که ممکن است بواسطه ی آن مورد تهمت قرار بگیرد دوری کند عنوان داشت:  انسان اگر در انجام اموراتش دقت کند بسیاری از تهمت‌ها علیه او بیان نمی‌شود.
 
ایشان با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل شود تا از بروز فضاسازی در جامعه جلوگیری شود اظهار داشت: اینکه می بینیم از طرف برخی افراد و جریان هااز هر اشکالی  برای جوسازی در جامعه استفاده میشود ایجاب می کند که مسئولان علاوه بر رعایت تقوا از ورع نیز برخوردار باشند.
 
امام جمعه بندر انزلی تصریح کرد:  باید در انجام امور بسیار دقت شود گزارش هایی ممکن است بما برسد که بررسی میکنیم و اگر تخلفی برای ما محرز شود، بدون رعایت ملاحظات خاص، به وظیفه خود عمل می‌کنیم.
 
لازم به ذکر است حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین در این جلسه نسبت به رفع مشکلات شهری از قبیل آسفالت معابر، ناوگان اتوبوسرانی و کند بودن روند برخی فعالیت‌های عمرانی توصیه هایی را مطرح کردند که توسط اعضای محترم شورا گزارش اقدامات در حال انجام ارائه گردید.
 
انتهای پیام/