امام جمعه شهرستان بندرانزلی اقدامات غیر متعارف رییس جمهور آمریکا را به عنوان مواضع نسنجیده و قابل تامل دانست . (برای دیدن گزارش تصویری نماز جمعه کلیک کنید)

 
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرانزلی ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به افزایش شدت سرکوب مردم بحرین و انجام برخی اقدامات و عملیات ها توسط آمریکاییها اظهار کرد: ترامپ و امثال وی، مجری تصمیمات هیات حاکمه هستند و جایگاه قدرت و اقتدار خود را در بین سایر دولها از دست داده اند.

 
وی با تاکید براینکه آمریکایی ها به دنبال احیای قدرت و اقتدار خود درمنطقه و دنیا هستند افزود: عربده کشی ها و اقدامات آمریکا با روی کار آوردن رییس جمهوری افسار گسیخته ، از موضع ضعف و ترس است .

 
خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه تصویب قانون ممنوعیت حضور اتباع هفت کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران درآمریکا با هیچ مبنایی سازگاری ندارد تصریح کرد: درخصوص جمهوری اسلامی نیز وقتی مواضع مقتدرانه ایران را درخصوص پاره کردن برجام دیدند ، برنامه موشکی ایران را به عنوان بهانه ای در نقض برجام عنوان کردند.

 

*بازداشت کودک ۵ ساله ایرانی در آمریکا نشان از ضعف و ذلت این کشور است

 
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به بازجویی از یک کودک پنج ساله ایرانی توسط آمریکاییها اشاره و متذکر شد : مجموع این فعالیت ها بیانگر افول آمریکا از موضع قدرت است و امریکا باید بداند دولت و ملت و قوای سه گانه و رهبری همگی با هم متحد هستند و دربرابر قدرت طلبی و سلطه گری و زیاده خواهی های آمریکا کوتاه نیامده و برنامه های موشکی ایران به عنوان حق دفاع جمهوری اسلامی از خود نه تنها تعطیل نخواهد شد بلکه با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد.

 
وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی برای دفاع از خود و ملتهای مسلمان در خصوص پیشرفتهای نظامی از هیچ کسی اجازه نخواهد گرفت خاطر نشان کرد: باوجود اینکه براساس فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی باید از بین برود اما تنها بخشی از این موشکها برای نابودی اسراییل کافیست .

 
امام جمعه انزلی تصریح کرد:قدرت موشکی ایران برای از بین بردن هرکسی است که درمخیله اش حتی فکر تهدید نسبت به جمهوری اسلامی را داشته باشد و ملت ما نیز با حضورشان درهمه صحنه های انقلاب اسلامی پشتیبان نظام و تصمیمات آن هستند .

 
حجت الاسلام و المسلمین با تاکید برحضور گسترده مردم درراه پیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد : مردم ما امسال نیز نشان می دهند که با وجود همه سختی و ها و مرارت ها و مشکلاتی که در تامین مخارج معیشتی دارندبا حضور درراهپیمایی ۲۲بهمن ، دفاع از امام و رهبری و نظام جمهوری اسلامی را هیچگاه ترک نخواهند کرد.

 

*به فرماندار جدید که به حق مومن ، انقلابی ، ولایتمدار و خوش سابقه هستند خوش آمد می گوییم

 
وی درادامه به تودیع و معارفه فرماندار انزلی اشاره و تصریح کرد : در هفته اخیر تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید شهرستان را شاهد بودیم ، لذا از زحمات آقای صفرنژاد تقدیر کرده و ضمن خوش آمد گویی به جناب مومنی زاده که به حق انقلابی ، مومن ، ولایتمدار و خوش سابقه هستند ، برایشان آرزوی موفقیت داریم.

 
خطیب جمعه انزلی همچنین به فرازی از سخنان استاندار گیلان در جلسه تودیع و معارفه اشاره کرد و گفت : ایشان قول دادند در با حضور بیشتر خود در شهرستان در رفع مسائل و مشکلات کمک کنند و تلاش و لزوم ایجاد تحول فعالیت های مرتبط با شهرستان انزلی از موضوعات مهمی و مورد تاکید استاندار گیلان بود.

 
وی افزود : با توجه به تاکید استاندار محترم به ادارات کل مستقر شهرستان و منطقه آزاد مبنی بر در اولویت قرار دادن رفع مشکلات و رسیدگی به امور شهرستان انزلی امیدواریم فرماندار محترم نیز با پیگیری این دستور و اجرایی شدن آن با ایجاد تحول و رفع مشکلات موجود اعم از اشتغال و ازدواج و دیگر مسائل شهری ، تحقق آن را برای مردم خوب انزلی خصوصا جوانان عزیز قابل لمس کنند.