به گزارش www.SeyedShamsoddin.ir، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین امام‌جمعه شهرستان بندرانزلی آئین افتتاحیه نمایشگاه حفاظتی و کارگاه آموزشی صیانت، پیشگیری و حفاظتی که با حضور فرمانده محترم ناوگان شمال و منطقه چهارم منطقه دریایی امام رضا(ع) و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی استانی و شهرستانی در ناوگان شمال منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) برگزار شد، ضمن تشکر از فرماندهی این ناوگان بابت برگزاری نمایشگاه، اظهار کردند: اساس برنامه‌های الهی حرکت انسان‌ها به سوی تعالی و تکامل است، انبیاء الهی مبعوث شدند تا انسان‌ها را به مراحل تکامل الهی برسانندو این میسر نمی‌شود مگر اینکه احکام الهی در جامعه پیاده شود.

امام‌جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه اجرای دستورات الهی جز با تشکیل حکومت و نظام اسلامی امکان‌پذیر نیست، بیان کردند: در دوره انبیاء ائمه و غییت دیدیم حکّام جُر برای رسیدن به منافع دنیایی خودشان حکومت‌ها را غصب می‌کردند، نه برای اجرای احکام الهی.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر اینکه هم‌اکنون که‌ نظام اسلامی تشکیل شده است باید به سمت اجرای احکام الهی برویم، افزودند: همان‌طور که نظام اسلامی علیرغم کارشکنی‌ها و توطئه‌ها نشان داد که در این مسیر الهی حرکت کرده و انسان‌سازی می‌کند و الگوهایی را ارائه کرده است که شهدای ما از جمله‌ی همین افراد بودند که به بشریت عرضه شدند و نامشان برای مردم درس‌آموز است.

امام‌جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه این مسیر الهی قطعا با دشمنی، کارشکنی و توطئه مواجه است، بیان کردند: در طول تاریخ ما اقسام توطئه‌ها را دیدیم و امروزه تنها امکانات و روش‌ها تغییر کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها به لحاظ جایگاهی که این نظام در سطح بین‌المللی پیدا کرده است،‌ توجهات را به سمت خود جلب کرده است و وقتی نظامی مانند نظام اسلامی آثار بیرونی‌اش بیشتر از آثار درونی‌اش است، طبعاً خیلی‌ها خیلی بیشتر علیه این نظام توطئه می‌کنند.

امام‌جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه در طول این ۴۳ سال توطئه‌های مختلفی را با اقسام شیوه‌های متنوعی علیه نظام جمهوری اسلامی مرتکب شدند، افزودند: اثرگذارترین شیوه‌ی توطئه‌ی آنان، پروژه‌ی نفوذ است که خسارات فراوانی را به همراه دارد و در بحث‌ نفوذ از ابتدای انقلاب از‌ کشمیری گرفته تا جاسوس اخیر، علیرضا اکبری ابرجاسوس سرویس اطلاعاتی انگلستان که خسارات فراوانی به کشورمان زد و خدمات فراوانی به دشمن ارائه داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر اینکه باید خودمان و آحاد جامعه را نسبت به خطرات این‌چنینی آگاه کنیم، بیان کردند: از وظایف نیروهای ذی‌ربط پیشگیری و برخورد قاطعی با اکبری‌هاست، هیچ‌کدام از مسئولین و مراکز مربوطه منکر این‌ نیستند که تلفن‌های همراه ما، ابزار اطلاعاتی دشمن است که دست همه‌ی افراد جامعه هست.

امام‌جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه یکی از دلایل ایجاد اغتشاش و ناامنی اخیر استفاده‌ی دشمن از این ابزار اطلاعاتی و فضای ولنگار مجازی بود، افزودند: دشمن در اغتشاشت اخیر توانست با استفاده از همین فضا افرادی با سن و سال پایین را به میدان بیاورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌الدین خاطرنشان کردند: دشمن با استفاده از این ابزار ذائقه خواسته و نظرات مردم ما را جمع‌آوری کرده و روی آن فکر و برنامه‌ریزی‌ می‌کند و متاسفانه چندین سال است که مسئولین مربوطه روی این مسئله مهم علیرغم تاکیدات مکرر مقام‌معظم رهبری هیچ اقدامی چشمگیر و موثری نکردند که لازم است برای آن تدبیر شود‌.

امام‌جمعه انزلی با تاکید بر اینکه دشمن دائما روی این‌ ابزارها کار می‌کند و از آن‌ها برای رسیدن‌به اهداف خودش استفاده می‌کند، متذکر شدند: جامعه ما باید هوشیار شود تا دشمن‌ نتواند آن ها را به دام بیاندازد و با اجتناب از‌ استفاده ابزارهایی که می‌تواند دشمن را مجهز کند دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذارد.