به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین در مراسم گرامی‌داشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران در حرم امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع)  شهرستان آستارا اظهار داشت: در راه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جوانان زیادی به شهادت رسیده‌اند.

امام‌جمعه انزلی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در طول تاریخ تلاش زیادی کرده‌اند تا از شیعه نامی نماند تصریح کرد: عصاره همه رنج‌ها و سختی‌ها این بود تا نظامی با پشتوانه مردم‌سالاری دینی تشکیل شود که تداوم‌بخش راه انبیا و اولیای الهی بود.

وی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از اهم واجبات دانست و بیان کرد: علارغم تمام توطئه‌های استکبار جهانی، مردم ایران چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را سپری کرده و وارد پنجم انقلاب شده‌اند و این نشان می‌دهد که ملت شریف ایران نسبت به دستاوردهای انقلاب خوش‌بین هستند.

شمس‌الدین با بیان اینکه در طول این چهل سال دشمنان نظام و انقلاب با انواع و اقسام دسیسه‌ها و توطئه‌ها نظام و مردم ایران را مورد آزار و اذیت قرار دادند گفت: امروز اوج آزار و اذیت‌های دشمنان انقلاب از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی سوق پیاده کرده و آن‌ها می‌خواهند نظام و انقلاب اسلامی را از درون متلاشی کنند.

امام‌جمعه انزلی با اشاره به اینکه برخی از خواص سست‌عنصر از همراهی با نظام پشیمان‌شده، علیه آن ناسپاسی می‌کنند گفت: مردم ایران علارغم تمام گرانی‌ها و سوء‌تدبیرها از نظام و انقلاب اسلامی مراقبت می‌کنند، زیرا می‌دانند کشورهای اسلامی منطقه در تلاش هستند تا مشابه این نظام را در کشور خود ایجاد کنند.

انتهای پیام /