به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بندر انزلی، حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین در مراسم یادواره شهدای مسجد جامع بشمن بندر انزلی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حرکت موثر در روند تاریخ بشریت است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محدود به کشور ایران نیست و مربوط به سراسر جهان است تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران با مجاهدت‌های فراوانی به دست آمده است.

ایشان با اعلام اینکه انقلاب اسلامی با هدف دفاع از مظلومان جهان برپا شد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا اهداف بین‌المللی داشت و منحصر به کشور ایران نمی‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به اینکه دشمن تلاش‌های فراوانی انجام داد تا انقلاب اسلامی ایران به جایگاه امروزی خود نرسد گفت: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.

امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را می‌کنند تا تفکر انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا نکند تصریح کرد: دشمن توقع دارد تا نظام اسلامی در برابر جنایات آن‌ها در جهان سکوت کرده و از مظلومان جهان دفاع نکند‌.

ایشان با اعلام اینکه امروز همگان باید باجدیت از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به معنای دفاع از ماهیت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند تا نظام اسلامی را از درون مورد هجمه قرار دهد گفت: دشمنان انقلاب می‌دانند که دیگر نمی‌توانند از بیرون به ما هجمه وارد کنند.

در طول چهل سال استقرار نظام اسلامی یک قطره آب خوش از گلوی استکبار جهانی پایین نرفته است

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی علی رغم خواسته دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی توان دفاعی بالایی بدست آورده است افزود: نیروهای دفاعی ما ثابت کردند که برای دفاع از کیان انقلاب، از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیرند.

ایشان با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه‌های دفاعی و نظامی اظهار داشت: در طول چهل سال استقرار نظام اسلامی یک قطره آب خوش از گلوی استکبار جهانی پایین نرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری افول آمریکا نزدیک است خاطرنشان کرد: این وعده مقام معظم رهبری، یک وعده الهی است.

امام جمعه بندر انزلی توطئه اقتصادی را جدیدترین نقشه دشمن برای تحت فشار قرار دادن ملت ایران دانست و عنوان داشت: دشمن به دنبال ایجاد تنگناهای معیشتی علیه مردم و سپس ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی و مسئولان آن است‌.

ایشان با تاکید بر اینکه وجود برخی مشکلات و همچنین انجام برخی تخلفات توسط برخی مسئولان به معنای ناکارآمد بودن تمام مسئولان نظام اسلامی نیست گفت: دشمن با ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد حس بی‌اعتمادی در مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاه به کودتای آمریکایی به وجود آمده در کشور ونزوئلا تصریح کرد: کشورهای استکباری تحمل ندارند تا ببینند کشوری میخواهد آزادانه و به دور از وابستگی به آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

امام جمعه بندر انزلی تصریح کرد: خروج سربلندانه ملت ایران از توطئه اقتصادی دشمن در وهله نخست سبب خلع سلاح شدن دشمن در مقابل ملت ایران و نظام اسلامی می‌شود و در وهله دوم زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/